Afaceri
Inscriere gratuita Intra in cont »
 

 

Negociere și Interacțiune cu Clienții - Customer Insight

Key accounts sau new customers: pentru a putea crește vânzările, după ce ai analizat comportamentul de cumpărare este nevoie să combini aceste cunoștințe cu comportamente esentiale și strategii de dialog, negociere și servicii care împreună asigură o experiență excepțională a clienților și partenerilor - iar împreună vor genera repeat sales și o relație financiară mutual benefică.

Scopul negocierii este influențarea reciprocă pentru ca împreuna părțile să realizeze lucruri mai bune decât separat.

vei parcurge etapele de evaluare, pregătire și identificare a intereselor în negociere cu clienții și furnizorii
dezvolți comportamente esențiale în relația cu clienții
vei înțelege etapele și obstacolele în negociere și tehnici de a le parcurge cu rezultate pozitive
vei identifica factorii cu potential conflictogen în cadrul negocierii și vei învăța să îi recunoști în faze preliminare și să îi eviți
vei învăța să abordezi empatic diferite tipuri de clienți /furnizori
vei învăța tehnici de conciliere şi te conectezi cu clientul pentru repeat business
Pret: 0 RON
Galerie foto Negociere și Interacțiune cu Clienții - Customer Insight
Negociere și Interacțiune cu Clienții - Customer Insight

Produse Cursuri Si Training-uri


Life Success Blueprint
Cu toții avem doar 24 de ore pe zi. Și totuși, nu toți experimentăm o viață așa cum ne-am dorit. ...
Tactici pentru vânzări de succes - Mastering the Selling Pro
Negocierile cu clienții devin mai dificile pe măsură ce competitorii au devenit din ce în ce mai...
Effective Business Correspondence & Written Negotiation
Învață cum să alegi strategia potrivită pentru corespondența de afaceri, să aplici strategii de ...

Recomanda si prietenilor tai


Date de contact
Nume companie: AccesisPro
Adresa: Bucuresti
Oras: Bucuresti
Judet: Bucuresti
Persoana de contact: Ingrid Maschek
Telefon: click aici
Fax: click aici
Web: click aici