Afaceri
Inscriere gratuita Intra in cont »
 
Afaceri » Oferte » Servicii » Servicii De Consultanta » sisteme de management

 

Sisteme de management al Calitatii ISO 9001

ISO 9001

Castigarea increderii in furnizor, devenita o cerinta din ce in ce mai stringenta odata cu cresterea complexitatii produselor si a riscurilor asociate utilizarii acestora, a condus la aparitia standardelor ISO. ISO 9001 poate constitui fundamentul pentru abordarea integrata si a altor sisteme de management: de mediu (ISO 14001), sanatate si securitatea muncii (OHSAS 18001), siguranta alimentului (HACCP), responsabilitate sociala, pentru demonstrarea competentei laboratoarelor de incercari si etalonari (ISO CEI 17025).

Cui se adreseaza?
Tuturor companiilor ce doresc sa-si imbunatateasca performanta si competitivitatea pe piata nationala si internationala.

STANDARD ISO 9001 - CERINTE  
Sistemul calitatii prevede:
identificarea proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele (procese de management, de asigurare a resurselor, de realizare a serviciilor si de monitorizare); documentarea Sistemului de Management al Calitatii prin Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri si instructiuni de lucru; stabilirea modului de elaborare, verificare, aprobare a documentelor si nivelele de responsabilitate implicate, precum si a regulilor de difuzare si retragere a documentelor; stabilirea regulilor de efectuare a modificarilor in documente si date; stabilirea regulilor privind documentele externe; cerinte referitoare la identificarea, pastrarea, protectia, retragerea si arhivarea inregistrarilor calitatii, a caror mentinere demonstreaza functionarea Sistemului de Management al Calitatii.
Responsabilitatea managementului prevede:
definirea politicii conducerii privind calitatea, obiectivele si tintele de atins; orientarea politicii organizatiei catre client, in scopul satisfacerii cerintelor acestuia; organizarea functionala cu responsabilitati pe nivele ierarhice bine definite; definirea functiilor specifice de supraveghere a Sistemului de Management al Calitatii; definirea proceselor de comunicare in interiorul organizatiei; analiza periodica a functionarii Sistemului de Management al Calitatii.
Managementul resurselor prevede:
asigurarea resurselor necesare mentinerii si imbunatatirii Sistemului de Management al Calitatii; definirea modului in care este asigurata selectia, instruirea si evaluarea personalului; asigurarea infrastructurii necesare activitatii (spatii de lucru si utilitati, dotari cu utilaje, tehnica de calcul, mijloace de transport si comunicatii); asigurarea unui mediu de lucru adecvat desfasurarii activitatii in bune conditii.
Realizarea produselor si serviciilor prevede:
documentarea activitatilor specifice prin proceduri si instructiuni de lucru; focalizarea asupra proceselor desfasurate in legatura cu clientul si comunicarea cu acesta, pentru determinarea exacta a cerintelor sale in cadrul analizei contractului sau a cererii de oferta; planificarea activitatilor de proiectare si dezvoltare, cu stabilirea etapelor, a punctelor in care se face analiza, verificarea si validarea proiectului, precum si stabilirea functiilor implicate; stabilirea datelor de intrare si a datelor de iesire ale proiectului; stabilirea modului in care se fac modificari in cadrul proiectului; definirea modului in care decurge procesul de aprovizionare si stabilirea exacta a calitatii optime si a caracteristicilor produselor si serviciilor aprovizionate; efectuarea aprovizionarii numai de la furnizori evaluati, care demonstreaza seriozitate si capabilitate; verificarea produselor si serviciilor aprovizionate; verificarea si tinerea sub control a mijloacelor de masurare si monitorizare; validarea proceselor de productie, inclusiv a echipamentelor si a calificarii personalului; asigurarea identificarii si trasabilitatii produselor si serviciilor; definirea modului in care se face manipularea, ambalarea, depozitarea, conservarea si livrarea produselor.
Monitorizare, analiza si imbunatatire prevede:
stabilirea tipurilor de verificari, punctele in fluxurile de activitati in care acestea se fac si functiile responsabile; stabilirea si implementarea unor modalitati de masurare a gradului de satisfactie al clientului; planificarea si realizarea actiunilor de audit intern asupra Sistemului de Management al Calitatii; monitorizarea permanenta a fluxurilor de lucru si a calitatii produselor si serviciilor; identificarea neconformitatilor, stabilirea cauzelor care le-au generat si a actiunilor corective, cu termene si responsabilitati, pentru eliminarea acestora; analiza datelor privind satisfactia clientului (inclusiv reclamatiile), conformitatea serviciilor, evaluarea subcontractantilor, pentru identificarea cailor de imbunatatire; determinarea si aplicarea actiunilor

 

Castigarea increderii in furnizor, devenita o cerinta din ce in ce mai stringenta odata cu cresterea complexitatii produselor si a riscurilor asociate utilizarii acestora, a condus la aparitia standardelor ISO. ISO 9001 poate constitui fundamentul pentru abordarea integrata si a altor sisteme de management: de mediu (ISO 14001), sanatate si securitatea muncii (OHSAS 18001), siguranta alimentului (HACCP), responsabilitate sociala, pentru demonstrarea competentei laboratoarelor de incercari si etalonari (ISO CEI 17025).

Cui se adreseaza?
Tuturor companiilor ce doresc sa-si imbunatateasca performanta si competitivitatea pe piata nationala si internationala.

STANDARD ISO 9001 - CERINTE  
Sistemul calitatii prevede:
identificarea proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele (procese de management, de asigurare a resurselor, de realizare a serviciilor si de monitorizare); documentarea Sistemului de Management al Calitatii prin Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri si instructiuni de lucru; stabilirea modului de elaborare, verificare, aprobare a documentelor si nivelele de responsabilitate implicate, precum si a regulilor de difuzare si retragere a documentelor; stabilirea regulilor de efectuare a modificarilor in documente si date; stabilirea regulilor privind documentele externe; cerinte referitoare la identificarea, pastrarea, protectia, retragerea si arhivarea inregistrarilor calitatii, a caror mentinere demonstreaza functionarea Sistemului de Management al Calitatii.
Responsabilitatea managementului prevede:
definirea politicii conducerii privind calitatea, obiectivele si tintele de atins; orientarea politicii organizatiei catre client, in scopul satisfacerii cerintelor acestuia; organizarea functionala cu responsabilitati pe nivele ierarhice bine definite; definirea functiilor specifice de supraveghere a Sistemului de Management al Calitatii; definirea proceselor de comunicare in interiorul organizatiei; analiza periodica a functionarii Sistemului de Management al Calitatii.
Managementul resurselor prevede:
asigurarea resurselor necesare mentinerii si imbunatatirii Sistemului de Management al Calitatii; definirea modului in care este asigurata selectia, instruirea si evaluarea personalului; asigurarea infrastructurii necesare activitatii (spatii de lucru si utilitati, dotari cu utilaje, tehnica de calcul, mijloace de transport si comunicatii); asigurarea unui mediu de lucru adecvat desfasurarii activitatii in bune conditii.
Realizarea produselor si serviciilor prevede:
documentarea activitatilor specifice prin proceduri si instructiuni de lucru; focalizarea asupra proceselor desfasurate in legatura cu clientul si comunicarea cu acesta, pentru determinarea exacta a cerintelor sale in cadrul analizei contractului sau a cererii de oferta; planificarea activitatilor de proiectare si dezvoltare, cu stabilirea etapelor, a punctelor in care se face analiza, verificarea si validarea proiectului, precum si stabilirea functiilor implicate; stabilirea datelor de intrare si a datelor de iesire ale proiectului; stabilirea modului in care se fac modificari in cadrul proiectului; definirea modului in care decurge procesul de aprovizionare si stabilirea exacta a calitatii optime si a caracteristicilor produselor si serviciilor aprovizionate; efectuarea aprovizionarii numai de la furnizori evaluati, care demonstreaza seriozitate si capabilitate; verificarea produselor si serviciilor aprovizionate; verificarea si tinerea sub control a mijloacelor de masurare si monitorizare; validarea proceselor de productie, inclusiv a echipamentelor si a calificarii personalului; asigurarea identificarii si trasabilitatii produselor si serviciilor; definirea modului in care se face manipularea, ambalarea, depozitarea, conservarea si livrarea produselor.
Monitorizare, analiza si imbunatatire prevede:
stabilirea tipurilor de verificari, punctele in fluxurile de activitati in care acestea se fac si functiile responsabile; stabilirea si implementarea unor modalitati de masurare a gradului de satisfactie al clientului; planificarea si realizarea actiunilor de audit intern asupra Sistemului de Management al Calitatii; monitorizarea permanenta a fluxurilor de lucru si a calitatii produselor si serviciilor; identificarea neconformitatilor, stabilirea cauzelor care le-au generat si a actiunilor corective, cu termene si responsabilitati, pentru eliminarea acestora; analiza datelor privind satisfactia clientului (inclusiv reclamatiile), conformitatea serviciilor, evaluarea subcontractantilor, pentru identificarea cailor de imbunatatire; determinarea si aplicarea actiunilor
Galerie foto Sisteme de management al Calitatii ISO 9001
Sisteme de management al Calitatii ISO 9001

Produse Servicii De Consultanta


Sistem management siguranta alimentului (HACCP)
Sistem management siguranta alimentului (HACCP) Calitatea si siguranta produselor alimentare, pu...
Sisteme de management: sanatate si securitatea muncii (OHSAS 18001),
SAisteme de management:  sanatate si securitatea muncii (OHSAS 18001), ISO 9001 Castigarea...
Servicii de consultanta managementul calitatii
Castigarea increderii in furnizor, devenita o cerinta din ce in ce mai stringenta odata cu creste...
sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale (SSO),
OHSAS 18001 precizeaza cerintele pentru un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupa...

Recomanda si prietenilor tai


Date de contact
Nume companie: AVI GROUP S.R.L.
Adresa: Str. Craisorului, Nr. 7, Bl. M 143B, Sc. 1, Ap. 31, Sector 5
Oras: Bucuresti
Judet: Bucuresti
Persoana de contact: Consultant Profitromania
Telefon: click aici
Fax: click aici
Web: click aici