Relatiile publice isi descatuseaza potentialul
In perioada 6-10 Noiembrie 2005 se va desfasura la cea de-a treia editie a Saptamanii PR-ului Romanesc. Gala Excelentei in Relatii Publice va avea loc in seara zilei de 7 noiembrie si va fi dublata in perioada 7-8 noiembrie de congresul international "Descatuseaza potentialul Relatiilor Publice!"
08:00
Congresul isi propune sa accentueze rolul strategic al comunicarii, dimensiunea sa manageriala in functionarea eficienta a companiilor si institutiilor.
Sesiunile de lucru vor aborda tematici de mare interes pentru comunitatea profesionistilor de Relatii Publice: potentialul Relatiilor Publice pentru companii si organizatii, relatia comunicatorilor cu mass-media, responsabilitatea sociala (CSR), comunicarea internationala, comunicarea integrata si contributia "pecuniara" a PR-ului la dezvoltarea afacerilor.
Pe 9 noiembrie se va desfasura trainingul de execeptie "CSR - A Pivotal Role for Public Relations in a Changing Society", sustinut de profesorul si practicianul britanic Tony Meehan, membru IPRA, CIPR si PRSA.
Ziua de 10 noiembrie va fi rezervata intalnirii informale dintre studentii si profesionistii de PR, scopul acestui eveniment fiind de a oferi un sprijin studentilor in alegerea si inceperea unei cariere.
Evenimentul este organizat de Forum for International Communications cu scopul de a coagula preocuparile celor interesati de domeniul Relatiilor Publice si de a contribui la consolidarea unei constiinte de apartenenta la aceasta comunitate.
------
- Agenda evenimentului: http://www.praward.ro/AgendaPRweek.html.
- Site-ul evenimentului: www.praward.ro
------
Evenimentul se bucura de sprijinul unor organizatii de prestigiu precum Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Academia Europeana de Relatii Publice (EAPR), Camera de Comert si Industrie a Romaniei si ARBOmedia.
Saptamana PR-ului Romanesc este sustinuta de sponsorul principal, Connex, de sponsorii: BRD Groupe Societe Generale, Quadrant Amroq Beverages SA, Microsoft, Interbrew, United Communications, Alexandrion, New Century Holdings, JTI, Softwin, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Kr?ger Brent Printing House, NOI Distributie, Kinecto Permission Marketing, Media Image, 3M, Achelis & Partner si de partenerii media: Realitatea TV, Cotidianul, B24Fun, Banii Nostri, InvestRomania, Business Magazin, Media & Advertising, Markmedia, Revista Cariere, Comunicatii Mobile, Imagoo, Comunicatedepresa.ro, Neogen, Psihologia Azi, Brand4Brands, Mesagerul Economic, Focus Vest, Ziua de Vest, Radio Mix si EurActiv Romania.

Stire preluata de la Euroactiv.ro