Afaceri
Inscriere gratuita Intra in cont »
 
Afaceri » Oferte » Electronice & IT » Software » program profesional

 

Program profesional de gestiune Sedona Retail

Cel mai prietenos program de gestiune!


CUI SE ADRESEAZĂ:

Tuturor tipurilor de magazine:

- Supermarket-uri şi minimarket-uri

- Confecţii şi încălțăminte

- Fast-food-uri şi cofetării

- Materiale de construcţii

- Decoraţiuni, parfumerii

- Piese auto; etc.

De orice dimensiune:

- De la cele mai mici afaceri până la magazine cu zeci de mii de articole

- Poate conecta prin internet până la 20 de magazine

- Poate lucra cu până la 20 de puncte de vânzare într-un magazin


Luarea unei decizii pentru implementarea unei soluții de vânzare și gestiune este una din cele mai dificile în dezvoltarea unei afaceri. Sunați ACUM la 021-3278727 pentru a testa gratuit 30 de zile programul Sedona Retail și a vă convinge de utilitatea acestuia.

Datele introduse în perioada de probă se pastrează dupa cumparare sau se pot exporta către alt program.


PREȚUL CUPRINDE:

- O licenţă Front-Office plus doua licenţe Back-Office

- O licență GRATUITĂ Back-Office suplimentar. Astfel, administrarea se poate face de la un computer diferit, aflat în rețea locală sau prin internet.


- Toate funcţionalităţile şi modulele: fidelizare clienţi, cele 5 interfeţe de vânzare, conectare la toate tipurile de echipamente (cu excepţia terminalului de inventariere), toate rapoartele.

- Instalare şi instruire gratuite prin internet şi telefon.

- Adaugări gratuite de funcţionalităţi generale (ce pot fi folosite şi de alţi utilizatori). Acestea se pot comanda în primele 30 de zile şi se implementează în maxim 30 de zile.

- Asistenţă gratuită telefonică 30 de zile de la instalare.


Noi știm ce îi trebuie magazinului tău! Experiența de peste 11 ani in domeniu ne ajută să întelegem exact nevoile unei afaceri.


PRINTRE FUNCTIONALITĂȚILE PROGRAMULUI MENȚIONĂM:

Toate rapoartele de contabilitate primară: registru de casă, jurnale cumpărări/vânzări, fişă de magazie, fişă de inventariere, ş.a.

Rapoarte de stocuri per gestiuni şi per furnizor; rapoarte de vânzări complexe cu interpretare grafică; raport de activitate per operator; ş.a.

Gestiuni multiple; transfer de stocuri între gestiuni sau între puncte de lucru.

Alarme stoc minim şi epuizare stoc.

Gestiuni multiple; transfer de stocuri între gestiuni sau între puncte de lucru.

Gestionare nomenclatoare de articole, clienţi, furnizori.

Posibilitate introducere NIR-uri externe şi NIR-uri cu diferite forme de discount.

Oferă 4 skinuri diferite pentru front-office, schimbabile în funcţie de tipul afacerii sau după preferinţe

Efectuare monetar, atât din front-office cât şi din back-office.

Front-office-ul se poate folosi: integral cu monitor touch-screen (fără tastatură şi mouse); cu computer obişnuit; cu tastatura POS programabilă.

Modulul back-office se poate instala pe computer diferit pentru a nu întrerupe activitatea de vânzare la efectuarea operaţiunilor de gestiune.

Fidelizare clienţi prin Carduri de fidelitate sau Carduri cadou (Gift Card-uri).

Bon în asteptare. Se poate prelua clientul următor cu punerea vânzării începute în asteptare.

Interfaţă completă de retur produse. Se pot selecta doar anumite produse de pe bon pentru retur.

Conectare la cântare cu etichetare sau cântare cu transmitere a greutăţii.

Pe imprimantele fiscale se pot tipări şi facturi sau diverse bonuri nefiscale.

Imprimare etichete din program, în multiple formate de dimensiuni şi conțiut:

- Etichete pentru raft - cu imprimantă A4;

- Etichete pentru produse - cu imprimante de etichete autocolante;

Interfaţare cu toate tipurile de echipamente POS (cele mai populare branduri).

Poate lucra cu casa de marcat în două moduri:

- Mod imprimantă fiscală (In-Line) - bonurile se emit cu comandă din computer;

- Mod ECR On-Line - casa de marcat este conectată direct la computerul din back-office, eliminându-se astfel computerul din front-office. Mai multe case de marcat pot funcţiona conectate în paralel în acest mod.

Lasă-ne să te ajutăm la gestionarea magazinului tău!

Noi înțelegem importanța asigurării de asistență pentru un sistem de gestiune. De aceea oferim clienților o lună de suport telefonic și prin internet gratuit. De asemenea, clienții noștri pot alege un contract de service avantajos pentru liniștea funcționării fără întreruperi a magazinului.


Asigură-te ca se potrivește afacerii tale.

Stabilește acum o prezentare gratuită la sediul tau din orice oraș, sunând la 021-3278727.
Pret: 1400 RON
Galerie foto Program profesional de gestiune Sedona Retail
Program profesional de gestiune Sedona Retail

Produse Software


Casa de marcat Orgtech Lili
Conectare la cititor coduri de bare; bonuri late de 57mm; 18 caractere pe rand. Detalii tehn...
Casa de marcat Orgtech Abac
Conectare la computer sau la cititor coduri de bare; bonuri late (57mm). Model recomandat afaceri...
Masina de numarat bani Cashmaster Sigma 105
Avantajele unei masini de numarat prin cantarire fata de numararea mecanica: timp mediu de numara...
Masina de numarat bani Cashmaster Sigma 170
Avantajele unei masini de numarat prin cantarire fata de numararea mecanica: timp mediu de numara...

Recomanda si prietenilor tai


Date de contact
Nume companie: SEDONA ALM SRL
Adresa: Calea Calarasi, Nr. 242, Bl. 77, Parter, Sector 3
Oras: Bucuresti
Judet: Bucuresti
Persoana de contact: Alexandru Lembrau
Telefon: click aici
Fax: click aici
Web: click aici