Curs Managementul eficient al Resurselor Umane
Fiind unul dintre cele mai complexe cursuri de resurse umane de piata, cursantii vor invata 100% practic care sunt metodele moderne de selecţie a personalului, de realizare a anunturilor de recrutare, de organizarea a inverviurilor, metode de susţinere a interviului de către angajator, metode de testare a abilităţilor şi aptitudinilor unui candidat, cum se incheie contractul de muncă, modul de administrare a personalului şi organigramei instituţiei, modul de calculare şi realizare a salariilor precum şi raporturile de muncă şi relaţiile pe care le are angajatorul cu instituţiile statului. Cursul se adresează atât angajatorilor cât şi angajaţilor.
Ce vom realiza practic la cursul de Managementul Eficient al Resurselor Umane - Premium? Vom lucra impreuna cu asistenta de curs care va va ajuta sa realizati fiecare lucrare practica si va raspunde la intrebarile si nelamuririle dumneavoastra.
Iata activitatile practice de curs la care vom participa:
- vom formula anuntul de angajare pentru functia de marketing manager intr-o companie de distributie produse farmaceutice, care va fi publicat in presa scrisa;
- vom formula clauza de neconcurenta pentru un reprezentant/agent de vanzari care activeaza in domeniul distributiei de produse farmaceutice;
- vom scrie dupa model decizia de concediere pentru necorespundere profesionala;
- vom elabora fisa de evaluare in care vom mentiona criteriile luate in considerare la evaluarea anuala a activitatii unei salariate angajate pe postul de secretara in vederea modificarii salariului
- vom intocmi decizia de incetare a contractului de munca care are la baza demisia salariatului fara a se solicita din partea angajatorului termenul de preaviz;
- vom intocmi planul de motivare a unui angajat care este absolvent de studii superioare, debutant in campul muncii;
- vom analiza si asimila regulile de disciplina muncii pentru a caror incalcare vom putea lua decizia de desfacere disciplinara a contractului individual de munca.
Programa curs:
1. Recrutarea şi selecţia resurselor umane. Interviul
1.1 Noţiuni introductive
1.2 O identificare a necesităţilor de resurse umane
1.3 Definirea cerintelor postului şi definirea profilului angajatului
1.4 Oferta salarială
1.5 Anunţul de angajare şi media de recrutare
1.6 Analiza şi selecţia cv-urilor
1.7 Interviul şi testarea
1.8 Alegerea candidatului
1.9 Integrarea angajatului
2. Contractul individual de muncă
2.1. Definiţie şi tipuri de contracte de muncă
2.2. Condiţii pentru încheierea CIM
2.3. Clauzele CIM. Clauze speciale ale CIM
2.4. Carnetul de muncă, registrul de evidenţă a salariatilor
2.5. Contractul colectiv de muncă
3. Executarea C.I.M.
3.1. Executarea CIM
3.2. Modificarea CIM
3.3. Suspendarea CIM
3.3.1. Suspendarea de drept, prin acordul părtilor
3.3.2.Suspendarea prin actul unilateral al uneia dintre părţi
3.4. Incetarea CIM
3.4.1. Incetarea de drept, prin acordul părţilor
3.4.2. Incetarea prin actul unilateral al uneia dintre părţi
3.5. Nulitatea CIM
4. Gestiunea resurselor umane
4.1. Organizarea muncii. Organigrama
4.2. Fişa postului
4.3. Evidenţa personalului
4.4. Evaluarea resurselor umane
4.5. Dezvoltarea şi recompensarea resurselor umane
5. Proceduri şi formulare utilizate în activitatea de MRU
5.1. Comunicarea internă
5.2. Mijloace de comunicare internă
5.2.1. Comunicarea verbală
5.2.2. Comunicarea scrisă
5.2.3. Comunicarea electronică
5.3. Proceduri
5.3.1. Procedură: angajarea
5.3.2. Procedură: sancţionarea
5.3.3. Procedură: modificarea cim
5.3.4. Procedură: încetarea cim
5.4. Formulare utilizate în activitatea de MRU: la angajare, pentru gestiunea resurselor umane, la încetarea CIM
6. Motivarea resurselor umane
6.1. Ce este motivarea angajaţilor
6.2. Nevoile umane - acţiunile angajatorilor
6.2.1. Nevoile de bază
6.2.2. Nevoi de securitate
6.2.3. Nevoi de apartenenţă
6.2.4. Nevoi de stimă
6.2.5. Nevoi de autoimplinire
6.3. Factori motivatori. Factori care menţin sau cresc motivarea
6.4. Ierarhia factorilor motivatori
6.5. Stimularea motivaţiei
6.6. Cresterea valorii
7. Salarizarea. Impozite şi obligaţii către stat. Calculare salarii
7.1. Definiţie. Salariu de bază (de încadrare)
7.2. Durata timpului de muncă
7.3. Structura salariului. Contribuţii la bugetul de stat
7.4. Reţinerile din salariu
7.5. Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale
8. Obligaţii la bugetul statului
8.1. Contribuţiile angajatului şi angajatorului la bugetul de stat
8.2. Contribuţia la bugetul asigurărilor sociale. Prestaţii de asig. sociale
8.3. Contribuţia la asigurările sociale de sănătate
8.4. Contribuţia la fondul de şomaj
8.5. Deducerile personale. Impozitul pe salarii
8.6. Alte contribuţii
9. Disciplina muncii. Protecţia muncii
9.1. Disciplina muncii. Drepturi şi obligaţii
9.2. Regulamentul de ordine interioară
9.3. Echitatea şi discriminarea în muncă
9.4. Protectia şi securitatea în muncă
9.5. Răspunderea disciplinară. Cercetarea disciplinară.
9.6. Decizia de sancţionare
9.7. Raspunderea patrimonială
10. Rezolvarea conflictelor de muncă
10.1. Conflictele de muncă
10.2. Tipologia conflictelor de muncă
10.3. Conflictele de drepturi
10.4. Conflictele de interese
10.5. Soluţionarea conflictelor de muncă(conciliere, mediere, arbitraj)
Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://www.academiadeafaceri.ro/inscriere.html
Descrierea firmei:
Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.
Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Produse Cursuri Si Training-uri
**Curs recunoscut de Registrul Comertului la autorizarea PFA si II.Cursul este foarte complex si ...
Cursul propune înţelegerea conceptului de imagine şi a importanţei sale pentru companii, cu...
Tweet
Nume companie: | Academia Britanica de Afaceri si Comunicare |
Adresa: | str. F. Eternitate, nr. 10, loc. Iasi, jud. Iasi, cod postal 700329 |
Oras: | Iasi |
Judet: | Iasi |
Persoana de contact: | Cristi Lucan |
Telefon: | click aici |
Fax: | click aici |
Web: | click aici |