Afaceri
Inscriere gratuita Intra in cont »
 

 

Curs PR - Relaţii Publice în Afaceri

Cursul propune înţelegerea conceptului de imagine şi a importanţei sale pentru companii, cunoasterea activităţilor principale de PR, a elementelor de bază pentru realizarea unei strategii de relaţii publice; aflarea şi aprofundarea detaliilor despre materialele importante în cadrul activităţii de relaţii publice precum şi noţiuni despre specialistul în relaţii publice şi gestionarea crizelor. Sunt propuse teme practice de realizare de comunicări interne, comunicate de presă şi majoritatea activităţilor care ţin de domeniul relaţiilor publice dintr-o firmă.

Ce vom realiza practic la cursul de PR-Relatii Publice in Afaceri - Premium? Vom lucra impreuna cu asistenta de curs, d-na Loredana Pascal, unul dintre pionerii PR-ului realizat la nivel profesionist in Romania, cu care vom lucra in sistem unu la unu in sistem de mentorat si vom primi sustinerea si sfaturile necesare pentru a realiza toate materialele de PR cu punctaj maxim.


Vom realiza impreuna cu d-na Loredana Pascal urmatoarele activitati de PR:
- studiu de caz pe marca preferata si imaginea organizatiei producatoare (identitate, logo, slogan);
- vom realiza comunicarea interna pentru petrecerea de Craciun din firma;

- vom realiza analiza SWOT din punctul de vedere al PR-ului pentru firma in care lucrati;

- vom cunoaste care sunt aptitudinile necesare pentru dumneavoastra in PR si va veti analiza aptitudinile personale si vom primi consiliere asupra ce trebuie si cum trebuie sa imbunatatim;
- vom realiza practic o stire pentru publicarea in presa despre publicatia Campaign;

- vom invata si vom scrie comunicate de presa;

- vom realiza baza de contacte media in domeniul in care activam pentru distribuirea comunicatelor de presa;

- simulare de caz – lucrati intr-o agentie de PR si ati trimis un comunicat de presa cu inexactitati si clientul este nemultumit si trebuie sa gasiti solutia pentru corectarea comunicarii;

- vom analiza instrumentele de PR online utilizate in cadrul firmei in care lucrati;
- studiu de caz - criza de comunicare de la PayTrust si articolul defaimator aparut in Atac - vom gestiona criza de comunicare din calitatea de reprezentant in relatiile publice ale firmei.



Programa curs:
1. Imaginea, identitatea si marca in relatiile publice
1.1. Identitatea si marca
1.2. Strategia de creare a marcii/identitatii de marca
1.3. Structuri de identitate (monolitica, girata, centrata pe brand)
1.4. Imaginea - ce este si importanta ei (autoimaginea, imaginea dorita,
proiectata, receptata)
1.5. Evaluarea imaginii companiei
1.6. Avantajele utilizarii relatiilor publice
1.7. Importanta modului in care esti perceput

2. Activităţi de relaţii publice
2.1. Cercetarea si evaluarea imaginii
2.2. Relatiile cu mass-media si monitorizare si evaluare
2.3. Comunicarea permanenta
2.4. Redactarea materialelor diverse

3. Evenimentele, comunicarea interna si alte activitati
3.1. Gestionarea evenimentelor, etape in organizarea evenimetelor
3.2. Gestionarea relatiilor cu comunitatea, cu furnizorii, actionarii etc.
3.3. Consultanta pentru problemele publice si lobby
3.4. Comunicarea interna
3.5. Concluzie

4. Strategiile de relatii publice
4.1. Analiza de context
4.2. Analiza SWOT in PR
4.3. Scopul si obiectivele unei strategii de relatii publice
4.4. Publicul-tinta
4.5. Mesajele unei strategii de PR
4.6. Selectarea canalelor media adecvate
4.7. Activitatile de relatii publice (promotiile si CSR)
4.8. Evaluarea strategiei
4.9. Concluzii

5. Specialistul in relatii publice
5.1. Caracteristicile specialistului in PR
5.2. Atributiile unui PR-ist (asistent, pr manager, account manager)
5.3. Omul si specialistul in relatii publice, reguli de etica si deontologie

6. Materiale importante in relatiile publice
6.1. Comunicatul de presa
6.2. Stirea de presa
6.3. Mapa/dosarul de presa
6.4. Discursul
6.5. Company profile-ul

7. Relatii publice in-house si outsourcing
7.1. Relatii publice in-house
7.1.1. PR in companiile mici si foarte mici
7.1.2. Relatiile publice in companii medii si mari
7.2. Outsourcing - colaborari externe
7.2.1. Outsourcing complet
7.2.2. Colaborari externe partiale
7.2.3. Reprezentarea companiei
7.3. Firma de PR si relatia cu clientii
7.4. Masurarea activitatii de relatii publice

8. Relatiile publice online
8.1. Ce este e-PR si avantajele oferite companiei
8.2. Comunicarea online
8.3. Neticheta
8.4. Monitorizarea

9. Instrumente de PR online
9.1. Website-ul companiei
9.2. Blogurile - de companie
9.3. Posta electronica
9.4. E-PR-ul prin articole si comunicate de presa
9.5. Newsletterul
9.6. Alte mijloace
9.6.1. Evenimentele online
9.6.2. Listele de discutii
9.6.3. Newsgroup-ul
9.6.4. Microsite-urile
9.6.5. Forumul
9.6.6. Schimb reciproc de link-uri
9.6.7. Bannerele
9.6.8. Mijloacele de instant messaging si discutiile online

10. Gestionarea crizelor in relatiile publice
10.1. Elemente generale (conflictul, dezacordul, escaladarea, tensiunea)
10.2. Tipuri de crize (organizationale, de imagine, mediatice...)
10.3. Metode de gestionare a crizelor
10.4. Comunicarea pe timpul crizei
10.5. Studii de caz - Tylenol, Exxon
10.6. Concluzii finale

Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.

Pret: 168,50 RON
Galerie foto Curs PR - Relaţii Publice în Afaceri
Curs PR - Relaţii Publice în Afaceri

Produse Cursuri Si Training-uri


Curs Management Strategic - Premium
Cursul îsi propune să prezinte stilurile şi tehnicile de conducere existente în organ...
Curs Marketingul Afacerilor - Premium
Cursul îsi propune familiarizarea cu termenii şi tehnicile uzuale din domeniul marketingulu...
Curs Webdesign şi tehnologii web - Premium
**Curs recunoscut de Registrul Comertului la autorizarea PFA si II.Cursul este foarte complex si ...
Curs Managementul eficient al Resurselor Umane
Fiind unul dintre cele mai complexe cursuri de resurse umane de piata, cursantii vor invata 100% ...

Recomanda si prietenilor tai


Date de contact
Nume companie: Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Adresa: str. F. Eternitate, nr. 10, loc. Iasi, jud. Iasi, cod postal 700329
Oras: Iasi
Judet: Iasi
Persoana de contact: Cristi Lucan
Telefon: click aici
Fax: click aici
Web: click aici