Institutul National de Administratie cauta 3 formatori locali
Echipa proiectului si INA sunt in cautarea a trei formatori locali de inalta calificare / PR manager, personal front desk, Moxa International
Ce interesti sunt rugati sa trimita CV-ul dumneavoastra in doua formate: in format Phare (in limba engleza), disponibil pe site-ul www.yps.ro, si in format INA (in limba romana), disponibil pe site-ul www.ina.gov.ro
Termen limita 15 decembrie 2005
Sursa: Centrul de Informare al Delegatiei Comisiei Europene in Romania
-----------
JOBS: PR manager, personal front desk, Moxa International
MOXA INTERNATIONAL continua selectia de personal pentru Hotel Moxa
1. PR MANAGER
Descrierea firmei angajatoare: Companie noua pe piata hoteliera romaneasca, condusa de o echipa de profesionisti, ofera servicii hoteliere personalizate.
Responsabilitati:
- Sa conduca activitatea Departamentului de Marketing si Relatii Publice;
- Dezvolta campanii de imagine (concept, comunicare, implementare);
- Sustine scopurile si obiectivele companiei prin dezvoltarea de programe de comunicare si PR externe si interne;
- Mentine raportul cu reprezentantii mass-media cotidiene, reviste de business si specialitate, agentii de turism;
- Identifica nevoile de informare interne si externe si propune programe de comunicare;
- Realizeaza comunicarea noilor evenimente ale companiei;
- Indeplineste obiectivele financiare prin pregatirea unui buget anual;
- Implementeaza proiectele de marketing;
- Propune proiecte noi adaptate necesitatilor de dezvoltare ale companiei;
- Elaboreaza, implementeaza si coordoneaza strategii de PR, in colaborare cu managementul companiei;
- Organizarea de actiuni promotionale;
- Pregateste materiale de promovare;
- Colaboreaza cu firme de productie publicitara/tipografii pentru producerea de materiale personalizate;
- Coordoneaza si supervizeaza activitatiile departamentului de reclamatii;
Cerinte specifice postului:
- Studii: superioare incheiate, specializare in Marketing sau Relatii Publice;
- Experienta profesionala: minim 2 an pe o functie similara (de preferat experienta anterioara in cadrul unui hotel, unei agentii de publicitate sau de turism);
- Limbi straine (nivel): Engleza - avansat; Germana - mediu (ar fi un avantaj)
- Carnet de conducere: Categoria B;
- Cunostinte PC: Word, Excel, Baze de date, Power Point;
- Varsta: 26 - 40 ani
- Abilitati de coordonare si follow-up;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Buna capacitate de adaptare la situatii care se modifica des;
- Capacitatea de a lua decizii rapid si de realiza sarcini multiple;
- Experienta in organizarea de evenimente;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Persoana creativa, organizata;
Oferta:
- Mediu de lucru motivant, profesionist, favorabil dezvoltarii unei cariere;
- Deschidere internationala;
- Pachet salarial motivant.
2. PERSONAL FRONT DESK
RECEPTIONISTA
Numar posturi:
1 receptionera cu vasta experienta ce va coordona activitatea in acest departament
6 receptionere
Responsabilitati:
Receptionista Sef
- este responsabila cu directionarea si supravegherea tuturor activitatilor care se desfasoara in departamentul front-desk;
- asigura servicii de calitate si eficiente turistilor;
- colaboreaza cu toate departamentele hotelului, asigurandu-se ca sistemul informational, precum si inregistrarea clientilor, sunt eficiente si exacte;
- pregateste previziuni si rapoarte;
- furnizeaza directorului de hotel, in timp util, statistici cu privire la numarul clientilor inregistrati si informatii cu privire la acestia;
- prezinta personalului nou angajat serviciile si atributiile departamentului si le explica politica hotelului, sarcinile, procedurile si standardele hotelului pentru a asigura servicii de cea mai buna calitate.
Pentru detalii contactati MOXA INTERNATIONAL
Departamentul Resurse Umane
Iulia Dumitrascu
Telefon: 0743.118.689
E-mail: idumitrascu@gmail.com;
julia_dumitrascu@yahoo.com
Sursa: Romanianstudyabroad

Stire preluata de la Euroactiv.ro