UE: Producatorii de bauturi racoritoare lupta impotriva obezitatii la copii
Principalele companii producatoare de bauturi racoritoare de pe piata europeana s-au angajat miercuri sa lupte impotriva obezitatii la copii, prin limitarea publicitatii destinate celor sub 12 ani si favorizand accesul la bauturi mai variate, in special in scoli, informeaza AFP.
Sectorul european al bauturilor nealcoolice, reunit in federatia Unesda, a adoptat un "cod de conduita" prin care se angajeaza sa "nu plaseze anunturi publicitare in media, pe Internet si in programele televizate destinate copiilor sub 12 ani".
Fabricantii promit, totodata, sa-si limiteze activitatile comerciale in scoli si sa scoata pe piata bauturi in recipiente mai mici, in scopul "reducerii supraconsumului".
Din Unesda fac parte mari companii precum Coca-Cola, Pepsi Co si Cadbury Schweppes, cu o cifra de afaceri total` de 150 miliarde de euro.
Aceste angajamente au fost asumate in urma presiunilor exercitate de peste un an de Comisia Europeana, preocupata de incidenta tot mai mare a obezitatii la copii
Sursa: Averea online

Stire preluata de la Euroactiv.ro