In 2006, publicitatea merge la cinematograf
In 2005, cele mai scumpe reclame au fost cele difuzate in cinematografe, iar pretul e in ascensiune, estimindu-se o crestere de aproape 10% pentru 2006. Principalele evenimente media pe anul in curs se anunta in domeniul inventiilor tehnologice.
Pentru ca investitorii in media sa stie la ce sa se astepte in 2006, "Initiative Futures Worldwide", divizia globala de cercetare media a Agentiei "Initiative", si-a publicat raportul anual privind investitiile in publicitatea conventionala. Datele pe care s-au bazat cercetatorii acopera 54 de tari.
Ierarhia costurilor de media nu se va schimba fata de 2005. Cinema-ul conduce in topul preturilor, urmat la distanta de publicitatea pe Internet si de cea din reviste si ziare. Pe ultimele locuri se plaseaza televiziunea, radio-ul si outdoor, incapatinat sa ramina cel mai ieftin pe plan global. Asta cu toate ca pentru 2006 i se prevad importante inovatii tehnologice.
Articol complet Cotidianul

Stire preluata de la Euroactiv.ro