Cautare avansata

In 2006, publicitatea merge la cinematograf



In 2005, cele mai scumpe reclame au fost cele difuzate in cinematografe, iar pretul e in ascensiune, estimindu-se o crestere de aproape 10% pentru 2006. Principalele evenimente media pe anul in curs se anunta in domeniul inventiilor tehnologice.

Pentru ca investitorii in media sa stie la ce sa se astepte in 2006, "Initiative Futures Worldwide", divizia globala de cercetare media a Agentiei "Initiative", si-a publicat raportul anual privind investitiile in publicitatea conventionala. Datele pe care s-au bazat cercetatorii acopera 54 de tari.

Ierarhia costurilor de media nu se va schimba fata de 2005. Cinema-ul conduce in topul preturilor, urmat la distanta de publicitatea pe Internet si de cea din reviste si ziare. Pe ultimele locuri se plaseaza televiziunea, radio-ul si outdoor, incapatinat sa ramina cel mai ieftin pe plan global. Asta cu toate ca pentru 2006 i se prevad importante inovatii tehnologice.

Articol complet Cotidianul




''

Stire preluata de la Euroactiv.ro

Stiri asemanatoare

Cehia a ratificat Tratatul de aderare a Romaniei la UE
Ministerul de Externe al Republicii Cehe a anuntat ca Republica Ceha a rati...

Delegatia Comisiei Europene preocupata de aparentul regres in combaterea coruptiei
Intr-o declaratie pentru Hotnews.ro, Delegatia Comisiei Europene si-a expri...

Senatul respinge transformarea PNA in DNA
...

Proiectul Nabucco este de importanta strategica regionala si europeana
...

Centrale energetice pe carbune fara emisiune de bioxid de carbon
In ultimele decenii in Europa s-a format o constiinta ecologica. Altfel spu...