Joburi in institutii si ONG-uri
De la asistent de twinning la Agentia de Protectie a Mediului, la responsabil PR la Asociatia Centrelor Europa si coordonator regional la Pro Democratia.
Oportunitate de angajare: Asistent RTA
Agentia de Protectie a Mediului - Bacau
Termen limita: 18 august 2006
RTA Assistant for Twinning Project RO 2004/IB/EN 06
"Implementation and Enforcement of the Environmental Acquis focussed on domestic waste management"
Project financed by the European Union through Phare programme
Job title: Assistant for the Resident Twinning Adviser
Place of work: Regional Environment Protection Agency Bacau
Area of activity: Phare assistance to Romania
Contractual nature of the job:
Remuneration: 800 Euro/month
Status of the position: Vacant starting from 20th August 2006 (for 16 month)
http://www.infoeuropa.ro/jsp/page.jsp?cid=231&lid=1&id=25913
Sursa: Centrul Infoeuropa
http://www.infoeuropa.ro
Asociatia Centrelor Europa anunta scoaterea la concurs pentru sediul acesteia din Bucuresti a doua posturi: Coordonator Retea si Responsabil PR. Cerinte Coordonator Retea: Studii superioare, de preferat studii europene, economice, stiinte politice sau drept. Reprezinta avantaje cursuri si experienta in domeniul afacerilor europene, proiecte finantate de Uniunea Europeana, management de proiect, management organizational; Minim 2 ani experienta in management de proiect si management organizational; Bune cunostinte privind Uniunea Europeana si procesul de integrare a Romaniei; Foarte buna cunoastere a limbii engleze; limba franceza constituie un avantaj; Excelente aptitudini organizationale si de comunicare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (MS Office, Internet Explorer etc.); Sa fie o persoana proactiva, flexibila, dinamica; sa detina spirit de echipa.
Cerinte Responsabil PR: Studii superioare de preferat: relatii publice, comunicare, jurnalism sau studii
Umaniste; Experienta minim un an in relatii publice si comunicare; Bune cunostinte privind Uniunea Europeana si procesul de integrare a Romaniei; Foarte buna cunoastere a limbii engleze; limba franceza constituie un avantaj; Excelente aptitudini organizationale si de comunicare; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (MS Office, Internet Explorer etc.); Sa fie proactiv, flexibil, dinamic; sa detina spirit de echipa. Postul ofera un salariu motivant, un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de instruire si dezvoltare in domeniul afacerilor europene si relatiilor publice. Va rugam sa transmiteti conform formularului anexat, CV-ul dumneavoastra si o scrisoare in care sa motivati de ce sunteti interesat/a si de ce sunteti potrivit/a pentru a ocupa posturile, pe adresa: Fundatia PAEM Alba, Alba Iulia, 510114, B-dul Ferdinand I Nr. 14, sau e-mail: paem@apulum.ro, pana cel tarziu 28 august 2006, ora
16.00. Persoana de contact: Dalia Dumitru, ofiter de informare (0258 818 488). Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu, ce va avea loc la Bucuresti, la o data stabilita ulterior.
Institutul National de Administratie (INA) cauta 6 formatori francofoni cu experienta in urmatoarele domenii:
Managementul organizatiilor publice; Managementul proiectelor; Management financiar; Gestiunea afacerilor publice in contextul mondializarii; Elaborarea de politici si strategii in domeniul public;
Managementul resurselor umane. Programul de fomare formatori se desfasoara in perioada septembrie - noiembrie si este organizat de catre INA in parteneriat cu Organizatia Internationala a Francofoniei (OIF).
Pentru informatii suplimentare, accesati www.ina.gov.ro sau contactati responsabilii de program: Daniela Badea - daniela.badea@ina.gov.ro, tel 312 77 15 int. 15150, Mariana Nastase - mariana.nastase@ina.gov.ro, tel 312 77 15 int 15150.
Centrul National de Coordonare al Asociatiei Pro Democratia (CNC-APD) organizeaza concurs pentru ocuparea postului de Coordonator regional - regiunea 5 (Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timis), cu norma intreaga, pe durata nelimitata. Angajatul isi va desfasura activitatea in cadrul Clubului (filialei) APD Timisoara. Rolul coordonatorului unui Centru Regional de Resurse al APD este de a asigura executia proiectelor si programelor Asociatiei in regiunea pentru care este angajat. Principalele responsabilitati ale acestui post sunt: asista cluburile APD (filiale) din regiune in derularea proiectelor nationale in care acestea sunt implicate, precum si in derularea proiectelor locale, atunci cand este solicitata asistenta; coordoneaza, in mod direct, derularea proiectelor si programelor Asociatiei vizand participarea cetatenilor la actul decizional la nivel local, in unele localitati din regiune in care Asociatia nu are cluburi; coordoneaza, in colaborare cu Directorul adjunct, programele de instruire pentru conducerile si membrii cluburilor din regiune; faciliteaza comunicarea intre cluburile din regiune si CNC; elaboreaza, in colaborare cu conducerile cluburilor din regiune, cererile de finantare pentru proiectele derulate la nivelul regiunii; contacteaza posibilii parteneri ai Asociatiei din randul structurilor locale din regiune sau al altor organizatii si mentine/asigura o buna cooperare a Asociatiei cu aceste structuri, la nivelul regiunii respective. Cerinte obligatorii: studii superioare; experienta in managementul proiectelor si scrierea cererilor de finantare; experienta in activitatile de fundraising; experienta in lucrul cu oamenii si coordonarea unei echipe; bun organizator; cunostinte temeinice privind organizarea si functionarea administratiei publice locale; disponibiliate la program prelungit; disponibilitate de deplasare in judetele regiunii; limba engleza; abilitati PC. Persoanele interesate sunt invitate sa trimita o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de e-mail: apd.timisoara@apd.ro, in atentia domnului Liviu Pop - Presedinte, pana in data de 18 august 2006. Persoanele selectate vor fi contactate pentru programarea unui interviu.
Asociatia "Buna Ziua, Copii din Romania", organizatie nonguvernamentala activa in domeniul respectarii si promovarii drepturilor copilului, cu sediul in Barlad, angajeaza coordonator de proiect. Cerinte: studii superioare finalizate in management, economie sau stiinte socio-umane; foarte buna cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit); cunostinte de lucru pe calculator (Word, Excel, Internet Explorer); capacitatea de a lucra eficient individual, in echipa si cu voluntari; spirit de initiativa; receptivitate; simt practic; abilitati de comunicare. Constituie un avantaj experienta intr-o pozitie similara de cel putin 1 an si carnetul de conducere, categoria B. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV si o scrisoare de intentie pana la data de 20 august a.c. (inclusiv) prin email (bunaziuacopiidinromania@yahoo.com) sau fax (0235 423 563). Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la 0235 423 563 sau 0335 408 625. Persoana de contact: Mihaela Zanoschi, director executiv.
SOS Satele Copiilor Romania angajeaza Psiholog pentru proiectul SOS Satul Copiilor Bucuresti. Descrierea postului: Responsabil de evaluarea psihologica periodica a copiilor din Sat; Realizeaza terapiile si documenteaza progresele copiilor; Participa la Planul Individual de Protectie al copilului ca membru al echipei psihopedagogice; Responsabil cu realizarea Planului Individual Specific in aria emotionala pentru beneficiari. Cerinte: motivatia de a lucra cu copii si cu tinerii; studii superioare cu specializarea psihologie; acreditare din partea "Colegiului Psihologilor- Comisia de Psihologie Clinica; specializare (absolvent sau in prezent in curs de absolvire) in tehnici de terapie cognitiv-comportamentala- Certificare "Federatia Romana de Psihoterapie"; experienta psihoterapeutica in lucrul cu copiii si tinerii; abilitati ridicate de comunicare si relationare interumana; adaptabilitate, rezistenta la stres. Organizatia ofera posibilitatea de a lucra pentru o idee generoasa pusa in slujba copiilor in dificultate, compensata de un salariu adecvat functiei si profilului caritabil al organizatiei, de o mare stabilitate a locului de munca, precum si de formarea profesionala continua. Trimiteti un CV si o scrisoare de intentie pana la data de 21.08.2006 la catalina.dobre@sos-satelecopiilor.ro sau prin fax la 021 668 00 72. Numai candidatii selectionati vor fi contactati. SOS-Satele Copiilor Romania ofera o familie copiilor care din diferite motive nu pot fi ingrijiti de proprii parinti, ii ajuta sa-si cladeasca singuri un viitor si contribuie la dezvoltarea comunitatilor in care ei traiesc. In Satul SOS (o comunitate formata din 12-15 case) fiecare familie SOS locuieste intr-o casa proprie. O familie SOS este formata din mama SOS si 6-7 copii (baieti si fete de varste diferite) care cresc impreuna ca frati si surori. SOS-Satele Copiilor Romania este singurul serviciu de protectie a copilului din Romania ce asigura continuitate in ingrijirea copiilor pana cand acestia devin tineri independenti si autonomi, adica sunt stabili emotional, au abilitati sociale si aptitudini de viata, o profesie, un loc de munca si un venit constant care ii ajuta in obtinerea unui spatiu propriu de locuit.
Un nou coordonator de proiecte va intra in echipa ECUMEST incepand cu toamna 2006. Ce cautam: viitorul membru al echipei noastre, fie el student sau absolvent de studii superioare (arte, stiinte sociale, politice, economie, relatii internationale etc.) trebuie: sa aiba un interes specific pentru fenomenul cultural si artistic actual; o foarte buna cunoastere a limbii engleze, cunoasterea limbii franceze reprezintand un avantaj; cunostinte solide de operare calculator; sa aiba initiativa si sa fie dinamic; sa fie un bun organizator si comunicator. Atributii: participare la proiectele derulate de ECUMEST la nivel national si international, organizare evenimente, editare documente si publicatii in cadrul acestor proiecte, activitati de fundraising. Ce oferim: lucrul intr-o echipa creativa si profesionista, conectata la scena culturala si artistica nationala si internationala. Persoanele interesate sa candideze sunt rugate sa trimita, pana la data de 24 august 2006, CV si scrisoare de intentie in limba engleza pe adresa de email office@ecumest.ro. Numai candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu la inceputul lunii septembrie. Mai multe detalii pot fi obtinute la telefon la 021 319 27 11. Informatii cu privire la proiectele derulate de ECUMEST sunt disponibile la www.ecumest.ro.
Fundatia Romanian Angel Appeal (RAA) organizeaza concurs pentru ocuparea a 5 posturi. Daca vrei sa te alaturi unei echipe de profesionisti din sectorul non-profit, in cazul in care unul din posturile de mai jos ti se potriveste, trimite-ne o Scrisoare de motivatie si Curriculum Vitae la office@raa.ro sau fax.
021 323 24 90, specificand codul postului vizat. Data limita: 25 august 2006. Rezidenta in Bucuresti este cerinta obligatori pentru toate pozitiile. Pentru mai multe informatii legate de activitatea Fundatiei, viziteaza-ne pe www.raa.ro: 1. Editor medical proiect EMC la distanta (www.hivability.ro), part-time - Cod GFME. Cerinte: medic cu experienta de minimum 3 ani in mediul editorial medical (portofoliu obligatoriu), abilitati de relationare in mediul academic, capacitate de adaptare rapida si documentare intensiva, engleza scris avansat, capacitate de utilizare a aplicatiilor de tip Microsoft Office (editare, prezentare, calcul), utilizator de Internet. Responsabilitati: managementul relatiei cu autorii si realizarea continutului cursurilor EMC la distanta (e-learning) in concordanta cu criteriile de calitate privind invatamantul bazat pe Internet; intocmirea formalitatilor necesare acreditarii cursurilor; actualizarea sectiunii de noutati a site-ului; 2. Asistent al Directorului Financiar, full-time, Cod AF. Cerinte: absolvent de studii economice; experienta in contabilitatea primara; limba engleza avansat; Microsoft Office nivel avansat (calcul si editare); persoana organizata, atentie sporita la detalii, capabila sa indeplineasca sarcinile la termenele stabilite. Responsabilitati: Asista Directorul Financiar in realizarea raportarilor financiare, intocmirea bugetelor, urmareste derularea contractelor, mentine relatia cu furnizorii; 3. Asistent Comunicare si PR
Cerinte: Absolvent al unei facultati de profil, experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara; limba engleza avansat, MS Office avansat, persoana dinamica, atenta la detalii, capabila sa lucreze in mai multe proiecte in acelasi timp si sa respecte termenele limita. Responsabiltati: asista echipa in implementarea strategiei de comunicare, organizarea de campanii locale sau nationale, strangere de fonduri; 4. Coordonator administrativ proiect EMC (www.hivability.ro), full time - Cod CMEADC. Cerinte: Experienta in coordonarea de proiecte ce implica o echipa cu competente variate (medicale, didactice, de programare); capacitatea de a planifica si monitoriza activitatile in functie de resursele disponibile si termenele limita, experienta in elaborarea de rapoarte de proiect atat tehnice cat si financiare, engleza avansat, cunostinte MS Office avansat. Intelegerea aspectelor tehnice, de design si didactice ale proiectului este absolut necesara. Se cere portofoliu de proiecte coordonate anterior. Responsabilitati: realizarea modulelor de educatie medicala continua la distanta (e-learning) in concordanta cu criteriile de calitate privind invatamantul bazat pe Internet; 5. Project Assistant for European Research Project (www.teddyyoung.org), full time, Cod TEDDYPA. Mandatory requirements: University degree, English language proficiency, Microsoft Office Applications - advanced level, Internet power user and a minimum of 2 year experience in multi-national projects. Medical / Biology / Pharmacy background could be an advantage. Responsibilities: project secretariat activities including project documents update and management; contribution to project report editing, support person for the internal team and across the network. Interested persons are invited to send resume and letter of intent by email to rodica.chirculescu@raa.ro.
Fundatia Millennium for Human Rights angajeaza in regim part-time: 1. invatatoare pentru program after school. Cerinte: studii de specialitate (colegiu de institutori, liceu pedagogic), experienta in lucrul cu copiii,
rabdare, empatie, intelegere fata de nevoile copilului, entuziasm, creativitate; 2. psihopedagog pentru program after school. Cerinte: absolvent de psihologie, psihopedagogie, experienta minim 2 ani in lucrul cu copiii, rabdare, empatie, creativitate, entuziasm, abilitatea de a aplica metode de lucru netraditionale adaptate nevoilor specifice fiecarui copil. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV si o scrisoare de intentie la adresa de e-mail millennium@k.ro, pana la data de 31.08.2006.
Fundatia Millennium for Human Rights angajeaza contabil autorizat. Cerinte: experienta in domeniul contabilitatii ONG. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail
millennium@k.ro, pana la data de 31.08.2006.
Asociatia Pro Latina, organizatie neguvernamentala in curs de infiintare, cauta voluntari care sa se implice in activitati si proiecte culturale, conform misiunii si obiectivelor asociatiei. Detalii: Gheorghe Razvan Gabriel: tel. 655 33 38; 242 92 79.
Centrul de Zi Pentru Voi cu locuinte protejate angajeaza: 1. Educator specializat pentru locuinte protejate. Cerinte: studii medii; constituie un avantaj: studiile de specialitate, experienta in munca cu persoane cu dizabilitati de dezvoltare si cunostinte utilizare calculator. Scrisoarea de intentie si CV-ul se vor trimite prin e-mail la pentruvoi@pentruvoi.ro pana la 1 august 2006. Persoana de contact este Maria Dragomirescu, sef serviciu locuinte protejate. Pentru mai multe detalii referitor la toate posturile va rugam sa sunati la 0256 - 228062 si sa contactati persoana de contact. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Data la care se vor desfasura cursul se va anunta ulterior. Bibliografia de concurs se poate procura de la sediul Centrului intre orele 9-17 de luni pana vineri; 2. Administrator. Cerinte: studii medii; cunostinte utilizare calculator; carnet auto categoria B; corectitudine, onestitate, spirit organizatoric, simt al raspunderii. Scrisoarea de intentie si CV-ul se vor trimite prin e-mail la pentruvoi@pentruvoi.ro pana la 21 august 2006. Pentru detalii, o puteti contacta pe Doina Bica, contabil sef, tel. 0256 228 062. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Data la care se vor desfasura cursul se va anunta ulterior. Bibliografia de concurs se poate procura de la sediul Centrului intre orele 9-17 de luni pana vineri.
Sursa: Buletinul VOLUNTAR (FDSC)

Stire preluata de la Euroactiv.ro