Cautare avansata

Noi oportunitati de angajare la MIE



In urmatoarea perioada, MIE organizeaza concursuri pentru ocuparea mai multor functii publice, de experti, consilieri, analisti.

In cadrul Directiei Achizitii publice administrative, sunt disponibile doua locuri pentru ocuparea, functiei de consilier grad superior
Conditii specifice:
- studii superioare tehnice, de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta
- minim 5 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice
- capacitate de coordonare, analiza si sinteza, spirit de echipa, adaptabilitate, initiativa, preocupari de perfectionare profesionala, disponibilitate pentru desfasurarea de activitati in program prelungit

Proba scrisa se va sustine in data de 5 Iulie 2006, incepand cu orele 9.30. Accesul candidatilor in sali se va face intre orele 8.30-9.00. Interviul se va sustine in data de 6 Iulie 2006, incepand cu orele 12.00.

Dosarele pentru concurs se pot depune pana la data de 29 Iunie 2006, orele 16.00, la Directia Resurse Umane a Ministerului Integrarii Europene

In cadrul Directiei resurse umane:
In zilele de 20 si 21 Iulie 2006, orele 9.30, respectiv 12.00, pentru urmatoarele functii publice:
-1post consilier evaluare examinare grad principal
-1post expert evaluare examinare grad principal
-1post expert evaluare examinare grad asistent
Conditii specifice:
- pentru postul consilier evaluare examinare grad principal: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma licenta; 3 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; cunostinte de operare MS Office 2000, Internet Explorer, constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane; capacitate de coordonare, capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, inalta capacitate de comunicare(verbala si scrisa), creativitate, adaptabilitate, initiativa, preocupari de perfectionare profesionala, disponibilitate pentru desfasurarea de activitati in program
prelungit;
- pentru postul expert evaluare examinare grad principal: studii superioare juridice de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta; 3 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; cunostinte de operare MS Office 2000, Internet Explorer, constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane; capacitate de coordonare, capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, inalta capacitate de comunicare(verbala si scrisa), creativitate, adaptabilitate, initiativa, preocupari de perfectionare profesionala, disponibilitate pentru desfasurarea de activitati in program
prelungit;

- pentru postul de expert evaluare examinare grad asistent: studii superioare juridice de lunga durata, 1 an vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; cunostinte de operare MS Office 2000, Internet Explorer, constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane; capacitate de coordonare, capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, inalta capacitate de comunicare(verbala si scrisa), creativitate, adaptabilitate, initiativa, preocupari de perfectionare profesionala, disponibilitate pentru desfasurarea de activitati in program prelungit;

Dosarele pentru concurs se pot depune pana la data de 7 Iulie 2006, orele 16.00, la Directia Resurse Umane a Ministerului Integrarii Europene Proba scrisa se va sustine in data de 20 Iulie 2006, incepand cu orele 9.30. Accesul candidatilor in sali se va face intre orele 8.30-9.00. Interviul se va sustine in data de 21 Iulie 2006, incepand cu orele 12.00.

In cadrul Directiei Economice si financiare:
In zilele de 20 si 21 Iulie 2006, orele 9.30, respective 12.00, pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de expert IA3:
Conditii specifice: absolventi de studii economice cu diploma de licenta, minim 1 an vechime in specialitatea solicitata; sa aiba cunostinte si sa fi lucrat in contabilitate; sa aiba cunostinte bune de operare pe calculator Dosarele pentru concurs se pot depune pana la data de 3 Iulie 2006, orele 16.00, la Directia Resurse Umane a Ministerului Integrarii Europene. Proba scrisa se va sustine in data de 20 Iulie 2006, incepand cu orele 9.30. Accesul candidatilor in sali se va face intre orele 8.30-9.00.

Interviul se va sustine in data de 21 Iulie 2006, incepand cu orele 12.00.
In cadrul Directiei monitorizare programe si proiecte:
In zilele de 3 si 4 Iulie 2006, orele 9.30, respectiv 13.00, pentru functii publice care isi vor desfasura activitatea in cele opt unitati regionale ale ministerului, dupa cum urmeaza:

- BRAILA: 1post expert evaluare examinare grad principal
- CALARASI: 1post expert evaluare examinare grad superior
- CRAIOVA: 1post analist evaluare examinare grad asistent
- PIATRA NEAMT: 1post analist evaluare examinare grad asistent
- CLUJ NAPOCA: 1post consilier evaluare examinare grad superior
- TIMISOARA:1post expert evaluare examinare grad principal
- ALBA IULIA: 1post consilier examinare grad superior
- BUCURESTI: 1post analist evaluare examinare grad asistent
Conditii specifice:- pentru functia de consilier evaluare examinare grad superior:
absolventi cu diploma de licenta, de studii superioare tehnice, economice sau juridice de lunga durata, 5ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; foarte bune cunostinte de limba engleza(scris, citit si vorbit); experienta in monitorizarea de proiecte de investitii finantate din fonduri Phare de minim 4 ani constituie un avantaj; bune cunostinte IT, baze de date, MS Office, Internet Explorer; cunoasterea unei a doua limbi straine (franceza,
germana, spaniola, italiana) constituie un avantaj; capacitatea de analiza si sinteza, abilitati de comunicare:
- pentru functia de expert evaluare examinare grad superior: absolventi cu diploma de licenta, de studii superioare tehnice, economice sau juridice de lunga durata, 5ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; foarte bune cunostinte de limba engleza(scris, citit si vorbit); experienta in monitorizarea de proiecte de investitii finantate din
fonduri Phare de minim 3 ani constituie un avantaj; bune cunostinte IT, baze de date, MS Office, Internet Explorer; cunoasterea unei a doua limbi straine (franceza, germana, spaniola, italiana) constituie un avantaj; capacitatea de analiza si sinteza, abilitati de comunicare
- pentru functia de expert evaluare examinare grad principal: absolventi cu diploma de licenta, de studii superioare tehnice, economice sau juridice de lunga durata, 3 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; foarte bune cunostinte de limba engleza(scris, citit si vorbit); experienta in monitorizarea de proiecte de investitii finantate din fonduri Phare de minim 2 ani constituie un avantaj; bune cunostinte IT, baze de date, MS Office, Internet Explorer; cunoasterea unei a doua limbi straine (franceza, germana, spaniola, italiana) constituie un avantaj; capacitatea de analiza si sinteza, abilitati de comunicare
-pentru functia de analist evaluare examinare grad asistent: absolventi cu diploma de licenta, de studii superioare tehnice, economice sau juridice de lunga durata, 1 an vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice; foarte bune cunostinte de limba engleza(scris, citit si vorbit); experienta in monitorizarea de proiecte de investitii finantate din
fonduri Phare de minim 1 an constituie un avantaj; bune cunostinte IT, baze de date, MS Office, Internet Explorer; cunoasterea unei a doua limbi straine (franceza, germana, spaniola, italiana) constituie un avantaj; capacitatea de analiza si sinteza, abilitati de comunicare Proba scrisa se va sustine in data de 03 Iulie 2006, incepand cu orele 9.30. Accesul
candidatilor in sali se va face intre orele 8.30-9.00. Interviul se va sustine in data de 4 Iulie 2006, incepand cu orele 13.00.

Urmatoarele documente sunt necesare inscrierii:
-copia actului de identitate
-formularul de inscriere completat( formularul se ia de la Directia Resurse umane la inscriere, fiind disponibil si pe site-ul ministerului)
-copii ale diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate. Copia carnetului de munca trebuie sa fie conform cu originalul, purtand semnatura si stampila persoanelor abilitate in acest sens din cadrul institutiei in care este depus carnetul de munca
-adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare( de la medicul de familie)
-cazier judiciar( valabil 6 luni de la data eliberarii)
-copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca
-declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitatii de politie politica
-Curriculum vitae
-precum si un dosar plic si o fotografie tip pasaport
Conform art. 8 alin. 2 din anexa nr. 1 a H.G. nr. 1209/2003, copiile de pe actele necesare inscrierii se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Sursa: Buletinul "Stiri Europene" (MIE)




''

Stire preluata de la Euroactiv.ro

Stiri asemanatoare

Burse in Danemarca, Belgia, Austria
OSCE, Greenpeace si Aarhus school of Business au oferte de burse. 1 au...

Publicitatea de stat - scadere dramatica
La un an de la adoptare, procedurile de alocare transparenta a publicitatii...

Codul Fiscal a trecut de Senat
Camera superioara a Parlamentului a aprobat luni proiectul de lege privind ...

De ce invidiem noi, cei de la ONU, Cupa Mondiala
...

Mittal Steel a preluat Arcelor
...